'
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIILOR ORGANIZATE IN PARTENERIAT (“Campanii Corporate”)
Organizatorul Campaniilor Corporate este OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A., societate cu sediul in Str. Amiral Horia Macelariu nr. 61-81, corp B, parter, camera 4, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/10150/2019, cod unic de inregistrare 41476070, in continuare Organizator.
Clientii care achizitioneaza produse si/sau servicii si care se incadreaza in Campaniile Corporate prevazute in prezentul Regulament sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulament, potrivit celor mentionate mai jos.
SECTIUNEA 2. ZONA DE DESFASURARE A PROMOTIILOR
Campaniile Corporate se pot desfasura atat pe website-ul: www.optiplaza.ro (“Magazin Online”), cat si in magazinele Optiplaza (“Magazine Fizice”), acestea completandu-se in mod corespunzator cu promotiile/ discounturile/ campaniile care se desfasoara la acea data in magazinele mentionate.
SECTIUNEA 3. DURATA PROMOTIILOR
Durata de desfasurare a Campaniilor Corporate este in conformitate cu intelegerea partilor. In mod obisnuit Organizatorul si terte companii interesate (“Parteneri Corporate”) incheie diferite Parteneriate prin care Organizatorul acorda discounturi/ facilitati/ Beneficii anumitor categorii de persoane precum angajati, colaboratori, clienti fideli etc. ai Partenerilor Corporate (“Beneficiari finali”), la produsele si serviciile aflate in oferta comerciala a Organizatorului.
Partenerii Corporate sunt cei responsabili cu comunicarea, catre Beneficiarii finali, a beneficiilor si perioadei de valabilitate a campaniilor.
TIPURI DE CAMPANII
3.1 Campanie Corporate angajati ai Partenerilor Corporate – Discounturi (inclusiv Voucherele discount)
Oferta adresata angajatilor Partenerilor Corporate este valabila atat in Magazinul Online, cat si in Magazinele Fizice ale Organizatorului, Campania fiind valabila pana la data la care partile se inteleg sau pana la data la care relatiile dintre Partenerul Corporate si angajat inceteaza indiferent de motiv (concediere/ demisie/ acordul partilor).
In sensul prezentei sectiuni prin Angajati ai Partenerilor Corporate se intelege orice fel de angajat care presteaza o munca in conformitate cu dispozitiile Codului Muncii sau in orice forma de coloborare care poate fi asimilata relatiilor de munca (de ex. contract de mandat, contract de colaborare etc.).
Fiecare Angajat va beneficia de discount/ campania aferenta intelegerii dintre Organizator si Partenerul Corporate, Angajatului fiindu-i comunicata oferta de catre angajator (Partener Corporate). Partenerul corporate ramane in toate conditiile raspunzator in mod direct si nelimitat de modalitatea in care i se comunica conditiile prezentei campanii, data fiind relatia dintre Angajat si Partenerul Corporate.
In functie de intelegerea dintre parti (Organizator si Partenerul Corporate) de conditiile / promotiile/ beneficiile acordate Angajatului pot beneficia si membrii de familie de gradul I. In cazul membrilor de familie sarcina probei va apartine in mod exclusiv Angajatului interesat sau Partenerului Corporate, in functie de situatie.
Angajatii din Magazinele Fizice sau Magazinul Online pot solicita in orice moment dovada calitatii de angajat sau membru de familie de gradul I.
Discounturile / promotiile acordate Angajatilor sau membrilor de familie de gradul I in baza Campaniei Corporate nu se cumuleaza cu alte promotii sau campanii care se desfasoara deja in Magazinele Fizice sau Magazinul Online sau cu beneficiile cardurilor de fidelitate Optiplaza.
Discounturile nu se aplica pentru categoria de lentile de contact sau solutii de intretinere pentru acestea.
3.2. Campanie Corporate angajati ai Partenerilor Corporate – Voucher valoric
Oferta adresata angajatilor Partenerilor Corporate este valabila atat in Magazinul Online cat si in Magazinele Fizice ale Organizatorului. Campania fiind valabila pana la data la care partile se inteleg sau pana la data la care relatiile dintre Partenerul Corporate si angajat inceteaza indiferent de motiv (concediere/ demisie/ acordul partilor).
In sensul prezentei sectiuni prin Angajati ai Partenerilor Corporate se intelege orice fel de angajat care presteaza o munca in conformitate cu dispozitiile Codului Muncii sau in orice forma de colaborare care poate fi asimilata relatiilor de munca (de ex. contract de mandat, contract de colaborare etc.).
Fiecare Angajat va beneficia de Voucher/ Vouchere valorice ce pot fi utilizate pentru achitarea produselor/serviciilor Organizatorului, in functie de intelegerea dintre Organizator si Partenerul Corporate, Angajatul fiind informat de angajator cu privire la aceste beneficii. Partenerul corporate ramane in toate conditiile raspunzator in mod direct si nelimitat de modalitatea in care comunica angajatilor conditiile prezentei campanii, data fiind relatia dintre Angajat si Partenerul Corporate.
In functie de intelegerea dintre parti (Organizator si Partenerul Corporate) de Voucherul acordat Angajatului pot beneficia si membrii de familie de gradul I. In cazul membrilor de familie sarcina probei va apartine in mod exclusiv Angajatului interesat sau Partenerului Corporate in functie de situatie.
Voucherul acordat Angajatilor sau membrilor de familie de gradul I in baza Campaniei Corporate poate fi utilizat pentru a achita produse aflate in alte promotii sau campanii care se desfasoara deja in Magazinele Fizice sau Magazinul Online sau cu beneficiile cardurilor de fidelitate Optiplaza.
Aceasta campanie presupune prelucrarea de date cu caracter personal. Persoanele vizate sunt informate cu privire la prelucrarea de date de catre Partenerul Corporate.
Produsele care nu pot fi achizitionate cu ajutorul Voucherelor sunt lentilele de contact sau solutiile de intretinere pentru acestea.
3.3 Campanie Corporate clienti posesori de carduri de fidelitate ai Partenerilor Corporate – Discount
Oferta adresata Clientilor/ Posesorilor de carduri de fidelitate ai Partenerilor Corporate este valabila in Magazinele Fizice ale Organizatorului, Campania fiind valabila pana la data la care partile se inteleg sau pana la data la care relatiile dintre Partenerul Corporate si Clienti/ Posesori de card inceteaza indiferent de motiv (acordul partilor, renuntarea la calitatea care a determinat calitatea etc.).
In sensul prezentei sectiuni prin Clienti/ Posesori de card ai Partenerilor Corporate se intelege orice fel de persoana fizica care poseda un card de fidelitate al Partenerului Corporate si doreste sa achizitioneze produse / servicii din oferta comerciala a Organizatorului, in general fiind vorba despre posesorii de carduri de fidelitate ai altor societati cu care Organizatorul are incheiate diferite parteneriate/ conventii (“Client”).
Fiecare Client va beneficia de discount-ul aferent intelegerii dintre Organizator si Partenerul Corporate, Clientul fiind informat despre aceste beneficii de catre Partenerul corporate. Partenerul Corporate ramane in toate conditiile raspunzator in mod direct si nelimitat de modalitatea in care i se comunica conditiile prezentei campanii Clientului, data fiind relatia dintre Client si Partenerul Corporate.
Angajatii din Magazinele Fizice vor solicita in toate cazurile dovada calitatii de Client/ Posesor de card de fidelitate al Partenerului Corporate. In lipsa dovezii calitatii de Client al Partenerului Corporate, reprezentantii Organizatorului au dreptul sa nu acorde discount-urile ce fac obiectul prezentei campanii.
Discounturile / promotiile acordate Clientilor in baza Campaniei Corporate nu se cumuleaza cu alte promotii sau campanii care se desfasoara deja in Magazinele Fizice sau Magazinul Online sau cu beneficiile cardurilor de fidelitate Optiplaza.
3.4 Campanie Corporate clienti ai Partenerilor Corporate – Discount
Oferta adresata Clientilor ai Partenerilor Corporate este valabila atat in Magazinul Online cat si in Magazinele Fizice ale Organizatorului, Campania fiind valabila pana la data la care partile se inteleg sau pana la data la care relatiile dintre Partenerul Corporate si Clienti inceteaza indiferent de motiv (acordul partilor, renuntarea la calitatea care a determinat calitatea etc.).
In sensul prezentei sectiuni prin Clienti se intelege orice fel de persoana fizica care a achizitionat servicii/produse de la Partenerul Corporate si doreste sa achizitioneze produse / servicii din oferta comerciala a Organizatorului, in general fiind vorba despre clienti ai altor societati cu care Organizatorul are incheiate diferite parteneriate/ conventii (“Client”).
Angajatii din Magazinele Fizice sau Magazinul Online vor solicita in toate cazurile dovada calitatii de Client al Partenerului Corporate. In lipsa dovezii calitatii de Client al Partenerului Corporate, reprezentantii Organizatorului au dreptul sa nu acorde discount-urile ce fac obiectul prezentei campanii.
SECTIUNEA 4.PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin prezentul Regulament, Optical Investment Group se obliga sa respecte prevederile legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal respectiv, Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”), aplicabil incepand cu 25 mai 2018. Prin participarea la campaniile prevazute in acest regulament si comunicarea datelor cu caracter personal, participantii inteleg ca datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate de catre Optical Investment Group si afiliatii acestuia, in vederea desfasurarii campaniilor mentionate in prezentul Regulament.
Optical Investment Group si afiliatii acestuia garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor participantilor. La cererea expresa a persoanei vizate, Optical Investment Group va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii vor trimite pe adresa de email Optical Investment Group [email protected], o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.
Campaniile mentionate in prezentul Regulament nu presupun in mod automat prelucrarea de date cu caracter personal. De la caz la caz, in functie de fiecare campanie desfasurata, Organizatorul si afiliatii acestuia pot prelucra date cu caracter personal. Detalii privind astfel de prelucrari se vor regasi la fiecare campanie in parte precum si in cadrul politicii de confidentialitate.
In situatiile in care consimtamantul persoanelor vizate constituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-si retrage acest consimtamant in orice moment. De la caz la caz, in masura in care participantul intelege sa nu isi de-a consimtamantul pentru prelucrarea datelor anterior mentionate, Organizatorul nu ii va aduce la cunostiinta daca aceasta actiune il impiedica pe Optical Investment SRL si afiliatii acestuia sa isi execute anumite obligati fata de participant. In cazul in care participantii isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea Datelor cu Caracter Personal in scopuri promotionale si publicitare, Organizatorul va inceta respectiva prelucrare fara a afecta insa alte operatiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac in baza altor temeiuri juridice.
In masura in care Organizatorul si afiliatii acestuia vor prelucra date cu caracter personal apartinand, persoana vizata va fi in mod corespunzator informata conform prevederilor din Regulamentul General privind Protectia Datelor.
Durata de pastrare a datelor cu caracter personal: Datele cu caracter personal sunt pastrate cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.
Pentru mai multe detalii privind modul in care Optical Investment Group prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal va invitam sa consultati si:
Pentru exercitarea drepturilor mentionate la punctele de mai sus, persoanele vizate pot contacta Optical Investment Group utilizand urmatoarele date de contact:
Departament Marketing
Bucuresti, Strada Horia Macelariu nr.61-81, Sect. 1
Adresa de e-mail: [email protected]
SECTIUNEA 5. MODIFICAREA REGULAMENTULUI
Optical Investment Group isi rezerva dreptul de a modifica unilateral prezentul Regulament si de a modifica oricare sau toate Promotiile ce fac obiectul acestui Regulament. Nicio modificare nu poate fi retroactiva.
SECTIUNEA 6. PUBLICARE
Prezentul Regulament Oficial Campanii Corporate este pus la dispozitie gratuit, oricarui solicitant, fiind publicat pe site-ul www.optiplaza.ro sau in oricare din Magazinele Fizice ale Organizatorului. Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile din Romania.
SECTIUNEA 7. DISPOZITII FINALE
Legea aplicabila prezentului Regulament este legea romana.
Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.